Zawiechy Winodows + Sprzęt

Autor: Damian K. (damian12_at_NOSPAMgo2.pl)
Data: Sat 10 Nov 2001 - 17:26:30 MET

Wekszośc z was juz pewno mysli ze NTG, ale mi sie zdaje ze raczej TG :-)
Otóz było to tak:
Siedzialem sobie w Inecie a tu nagle dup nie ma prądu (niestety UPS'a tez
nie ma :(. Wiec sobie mysle nic dziwnego. Prad przyszedl po 15 minut i nic
nie podejrzewawszy wlączylem komp. Wszsytko uruchomiło sie cacy. PO 15 minut
dup calkowita zwiecha. Mysle normalka to Winodws. Walnąle mu reset. Teraz co
chwila zdarzaja mi sie zawiechy systemu. NIeraz zaraz po starcie nieraz po
1,5 h. CO to moze byc. Dysk sie zjarał, kontroler na płycie.

Mój konfig:
ABIT BE6-II v 1.1
IBM DPTA 302050

Proszę pomózcie
Damian K.

SPAM Protection - wytnij "NOSPAM" - cut "NOSPAM"