Re: KT266A

Autor: desync (gesvo_at_wytnij-to.infinity.net.pl)
Data: Sat 10 Nov 2001 - 15:51:03 MET

"Krzysztof Oledzki" <ole_at_WytnijTo.hoth.jmg.com.pl> wrote in message
> Osobniscie jeszcze nie. Troche przed zakupem odstrasza mnie brak
> dodatkowego kontrolera IDE Promise.

A nie powinien ;) http://www.asus.com/whatsnew/whatsnew2111.html#a7v266-e
i tam miedzy innymi:
Optional IDE Promise RAID controller.

Jednak wbrew poczatkowym zapowiedziom Asus nie wycofal sie z
implementowania kontrolerow Promise w swoich plytach. Btw, nie wiem z
jakiego powodu pod adresem
http://www.asus.com/products/Motherboard/ddr266/a7v266-e/index.html nie ma
ani slowa o opcjonalnym kontrolerze Promise ;)

[ciach]

> Pozdrawiam,
>
> Krzysztof Oledzki

s.