Re: sieciowka na plycie czy oddzielnie?

Autor: amulet (amulet_at_interia.pl)
Data: Sat 10 Nov 2001 - 15:35:26 MET

Użytkownik "Airon" <awys_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Mam zamiar kupic plyte K7S5A tylko nie wiem czy kupic razem z siecowka czy
> kupic oddzielna jakas tania karte sieciowa. Co wybrac?
>
> Pozdrowienia
> Airon
Sprawdzil bym na jakiej kosci zbudowana jest ta sieciowka na plycie jesli
kosci jest w miare pozadna (sterowniki) wybral bym wbudowana. Sieciowki sa
bardzo tanie wiec za ta cene i tak nie mial bys nic lepszego chyba ze zalezy
Ci na jakims 3Com'ie lub Intelu :) Sprawdz czy ESC oferuje sterowniki pod
Linuxa itd jesli tak to bierz, nawet jesli sie zepsuje to przeciez mozna ja
poprostu wylaczyc w biosie i zastapic druga a jesli jest to po co
przeplacac??? ;-)