Re: Pomóżcie w wyborze

Autor: GeRaLt (geraltz_at_poczta.onet.SPAM.pl)
Data: Sat 10 Nov 2001 - 14:05:37 MET

kordiusz wrote:

> W niedalekiej przyszłóści zamierzam zmienić płytę główną pod Durona.
Poradźcie
> mi co najlepiej kupić i dlaczego? Za wszystkie propozycje z góry
> dziękuje.

Po pierwsze plyta powinna byc na chipsecie SiS735 lub KT266A. Sa to
rozwiazania niedrogie (SiS - b. tanie), przyszlosciowe (obsluga np. ddr,
nowszy chipset to 266A) i pozadne. Taka plyta starczy na jakis czas
(ddr, upgrade do athlona siakiegos szybkiego). Jesli idzie o pierwsza
opcje, to bedzie to plyta ECS K7S5A za nieco ponad 300zl. Druga opcja
jeszcze jest niepelna. Na razie widzialem na wlasne oczy tylko jedna
lpyte - Shuttle'a za nieco ponizej 500zl.

--
GeRaLt Wielki Idiota z Ozz (to na USN jest)