Re: Drukarka USB Lexmark Z12 pod Windows Me - dziwne

Autor: 7/12 (vivid_at_nospamfilter-hoga.pl)
Data: Sat 10 Nov 2001 - 11:58:13 MET

Użytkownik "7/12" <vivid_at_nospamfilter-hoga.pl> napisał w wiadomości
> Bede wdzieczny za pomoc w rozwiazaniu problemu:
> Drukarka Lexmark Z12 pod Windows Me instaluje sie prawidlowo; uzywam
do
> tego dolaczonego do drukarki CDromu (sterowniki na nim zamieszczone sa
> najnowszymi jakie sa obecnie dostepne). Po zainstalowaniu mozna nawet
> normalnie drukowac. Az do pierwszego restartu. Wtedy program
> kontrolujacy prace drukarki daje komuinkat "Drukarka nie gotowa" i nie
> da sie na niej nic wydrukowac. Jedyny sposob jaki znam aby to zrobic
> odinstalowac ja, zrestarowac komputer i zainstalowac ponownie. Przy
> [...]

Nie wiem czy to przyjeta praktyka, odpowiadac samemu sobie przed
publika...
Gdyby jednak ktos sie frustrowal kiedys z powodu podobnego do opisanego
wyzej problemu, znalazlem przynajmniej czesciowe rozwiazanie.
Deinstalacja monitora materialow ekploatacyjnych (dostepna z menu start
Win) wystarczyla, by po dwu restartach drukarka ciagle pracowala.
Mimo wszystko chetnie zobacze komentarze na ten temat.

Pozdrawiam,

7/12