ASMAX IAS-670 vs IAS-660 i NAT+Redirect

Autor: Szymon Życiński WP (szymon_at_zycinski.prv.pl)
Data: Thu 08 Nov 2001 - 09:32:54 MET

AvE!

    Moze mi ktos powiedziec czym roznia sie oba routery oprocze ceny? Mam
zamiar zakupic jeden z nich tylko nie wiem czy oplaca sie doplacic do
IAS-670. Na tej grupie co najwyzej moge poczytac o problemach z IAS-660, a o
670 nikt nic nie wspomni.
    Na stronie asmaxa pisze, ze oba maja wbudowany NAT i Redirect + DHCP. I
tu mam pytanie jak to jest z tym redirectem skoro jest dhcp czyli po kazdym
resecie kompa moge dostac inne IP. Czyli czy da sie skonfigurowac router tak
aby nie korzystac z DHCP badz zrobic to tak, zeby redirect zawsze wskazywal
po okreslonym portem na mojego na mojego kompa (moze redirect zamiast na IP
to na MAC)?

    Szymon