Re: Jaki zestaw dla domowego usera?

Autor: GoTaR (gotar_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 10 Nov 2001 - 10:37:13 MET

Drumlin <ac140798_at_polbox.com> skribis:

> Mam złożyć komputer dla znajomego, a ostatnio trochę nie jestem na
> bieżąco, więc zwracam się z prośbą do grupowiczów o pomoc w
> skompletowaniu zestawu.
> Zastosowania: komputer ma służyć do grania (ale raczej nie w Quake'a),
> oglądania filmów DVD, słuchania muzyki (CD-Audio i mp3) i internetu.
> Limit cenowy to 2700zl, w tym musi się zmieścić również monitor 15",
> bo na większy nie ma miejsca. Ponieważ jest to pierwszy komputer
> znajomego musi być przede wszystkim niezawodny, choć szybkość też
> oczywiście odgrywa rolę. Możliwość przyszłej rozbudowy mile widziana.

> [...]

MB ECS K7VZA (KT133) - 280
CPU AMD Duron 800MHz - 220
128MB SDRAM PC-133 - 40
GeForce2 MX-200 32MB - 225
HDD Samsung 20GB 100 - 375
Kieszeń na HDD - 45
Obudowa - 125
Wiatrak na procesor - 50 (można tańszy, za 20, ale w przyszłości
                            pewnie będzie chciał proca zmienić)
Monitor Hyundai
ImageQuest V570 - 540
                     -----
To daje równe 1900

Do tego dolicz DVD, FDD, dźwiękówkę, modem, klawiaturę i mysz. Powinno
być w sam raz, a jak co to zrezygnować z kieszeni na HDD i ew. założyć
tańszy wiatraczek.

--
GoTaR <gotar_at_priv0.onet.pl>