Re: Obudowa z 4 duzymi kieszeniami? i nagrywarka?

Autor: plachecki_at_post.pl
Data: Sat 10 Nov 2001 - 08:41:48 MET

kup po prostu Modecom Feel V, lub Mirror, lub Prostation (sa na www.komputronik.com.pl) i włożysz wszystkie 4 napędy, ja tak mam na płycie msi k7t turbo le i do tego kieszen, cdrw, cdrom, flop 5,25 (nie pytajcie dlaczego :)
i szystko pieknie sie miesci, al eponoc z płyta ecs na sisie sa problemy, gdyz ma wymiary niezgodne ze specyfikacja atx, natomiast co sie tyczy obudów to majhą one 480 mm długosci - vide zreszta www.komputronik.com.pl/katalog