Re: telekomuna

Autor: Marcin (marfi_at_interia.pl)
Data: Sat 10 Nov 2001 - 00:07:55 MET

sa programiki ktore zmieniaja w rejestrach wartosci mru, mtu i cos tam
 jeszcze... w kazdym razie cos ta optymalizacja daje
np. darmowy intelli dialup lub sharewareowy tweak master
a co do proxy to np. w3cache.tpnet.pl , w3cache.icm.edu.pl
poza tym programy ktore przyspieszaja ladowanie stron www ograniczaja
ilosc sciaganych danych np. wwwWoosh
dobrze sa tez programy ktore redukuja korzystanie z dns, automatycznie
edytuja plik hosts w windowsach (sciagaja domeny z cache-u
przegladarek) np. fastnet