Re: Instalacja softu do Live! 5.1

Autor: Grzech (surymspam_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 09 Nov 2001 - 21:42:26 MET

U=BFytkownik "Max" <ptarcza_at_ki.net.pl> napisa=B3 w wiadomo=B6ci =
> Czesc
> Mam prosbe. Powiedzcie, co mozna sobie darowac przy instalacji softu z
> oryginalnej plyty zakupionej z Live`em! 5.1. Kupilem wersje Oem i nie =
wiem
> co moze sie przydac poza driverem oczywiscie i bankiem efektow.
> Z gory dziekuje za podpowiedz.

do wyboru jest chyba:
audiohq - potrzebne
playcenter2 - straszna koby=B3a, ale b. szybko mp3 koduje. jak nie =
kodujesz, olej
oozic player - wizualizacja 3d (akcelerowana) do muzyki. zb=EAdne, ale =
=B3adne
surround mixer - potrzebne
recorder - malutki programik do nagrywania
launcher - badziew, ola=E6 natychmiast (taskbar, siedzi u g=F3ry ekranu)
wave studio - niez=B3y, prosty edytor do wave, jak nie potrzebujesz =
edytora z DSP to wystarczy
kaytar - je=B6li jeste=B6 muzykiem midi
rhytmania - podobnie (umo=BFliwia granie na klawie midi tak jak na =
keyboardach z akordami)
eax demo - ola=E6
remote center - tylko do livedrive

--=20