Re: plyty glowne do Pentium I

Autor: GoTaR (gotar_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 09 Nov 2001 - 22:19:50 MET

Wojciech Puchar <wojtek_at_3miasto.net> skribis:

> dokup od razu 128MB. cena jest teraz po prostu śmieszna.

TX cacheuje tylko 128MB, więc posiadanie większej ilości pamięci zwolni
mi system. Nie będę się bawił w patche odwracające alokację pamięci.
Poza tym tamtego komputera używam tylko w tygodniu do poczty, newsów i
mp3. W domu mam coś nieco mocniejszego;)

> kaloryfer mam sprawny - nie potrzebuje drugiego.

Czemu? Jak nieobciążasz to hltuje się na, ja wiem... 40°C przy małym
cichym wiatraczku...

> dlatego zamieniłem poprzednie K6/300 z g. płytą na to za niewielką kwote
> (50PLN)

Ja za TX-a dałem 130PLZ. Tak to jest, jak się spali płytę (a jak się
później okazało to procka, bo płytę polutowałem i działa - ale już
miałem drugą) i szuka sprzętu 'na wczoraj'.

--
GoTaR <gotar_at_priv0.onet.pl>