Re: ISA a PCI

Autor: GoTaR (gotar_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 09 Nov 2001 - 22:21:22 MET

Badworm <badworm_at_poczta.fm> skribis:

> Popieram. Zamierzam zmienić sprzęt na Durona, lecz prawie wszystkie płyty pod
> niego nie mają ISA.

Na giełdzie w Katowicach jest jedna - Soltek.

> A szkoda mi zamieniać modem Microcom Deskporte 56K internal
> (dobry jest... :-)) na gówniany Pentagram Omen(leży w szafie od ponad roku i się
> kurzy). Co by nie było, najlepsze modemy wychdziły na ISA i RS232.

Tak. Teraz praktycznie jest jeden modem _sprzętowy_ na PCI - Asmax
mylti.SYS na chipsecie Topic 560i. Nie, żebym na niego narzekał, bo
ciągnie nieco szybciej niż mój BTC 1878 33.6kbps ISA, ale na pewno
wolniej niż BTC 56kbps (bardzo żałowałem, że go nie kupiłem) no i we
wszystkich testach wypada najgorzej, szczególnie przy zaszumionych
liniach - ja akurat mam linię bardzo wysokiej jakości, ale to tylko daje
tyle, że potencjalnie mógłbym z innym modemem jednak szybciej.

--
GoTaR <gotar_at_priv0.onet.pl>