OT] jaki program do zgrywania jednoczesnie obrazu i dzwieku z tunera tv?

Autor: Ciacho (ciacho17_at_go2.pl.USUN_TO)
Data: Fri 09 Nov 2001 - 22:32:49 MET

Witam!
Kumpel na weekend pozyczyl mi tuner telewizyjny Aver Phone 98.
Sprawa jest bardzo pilna. Musze zgrac film z video do pliku avi, jednak
nagrywa sie tylko obraz, dzwieku nie ma.
Czy jest jakis program, ktory bylby w stanie zgrywac jednoczesnie obraz z
tunera i dzwiek z karty dzwiekowej (polaczonej kablem z tunerem)?
Virtual Dub chyba nie umozliwia czegos takiego, chyba ze ja nie wiem jak to
zrobic.
Skad ewentualnie taki program sciagnac? No i najlepiej, zeby nie byl zbyt
duzy bo lacze sie przez modem.

--
Ciacho
   Ciacho3k_at_poczta.onet.pl