Predkosc na porcie?

Autor: Jeremi (jeremi_at_poland.com)
Data: Fri 09 Nov 2001 - 21:35:28 MET

Witam!

Niech mi ktos dobry powie: jak sprawdzic predkosc przesylu danych na porcie?
Chodzi oczywiscie o modem.
Z dnia na dzien, nagle, z 54000 / 55000 bps zrobilo sie 31000 / 33600:((
W oprogramowaniu nic nie zmienialem, sterowniki te same, lacze sie poprzez
numer dostepowy mojego operatora a nie poprzez tepse.
Dla swietego spokoju spytalem oczywiscie operatora: sprawdzil u siebie, ale
tam wszystko OK no i poza tym jestem jedynym userem, ktory zglasza jakis
problem, mam powody by im wierzyc. Ida mi na reke i we wtorek wypozycza mi
modem na kilka dni [za friko:)] abym mogl porownac. Ale czlowiek proponowal
bym sprawdzil "szybkosc na porcie", a ja [lama okrutna - bije sie w
piersi:)] oczywiscie nie wiem jak to zrobic:(
Modem to: Conexant SoftK56 wew.
Jedyne co zrobilem to:
Panel ster. -> Modemy -> Diagnostyka -> Dodatkowe informacje
i wyszlo cos takiego [ale nie wiem czy o to chodzi]:

Port - COM3
Przerwanie - 0
Adres - 3E8
UART - NS16550AN
Najwieksza predkosc - 115 K bodow

ATI1 255
ATI2 OK
ATI3 SoftK56V_B2.1_V2.13.06
ATI4 Conexant
ATI5 181
ATI6 [to az 3 razy, ale to tylko dokladna nazwa modemu]
ATI7 255
AT+FClass=? 0,1,8,80

--
Pozdrawiam,