problem z wieszającym się kompem

Autor: sebo95 (sebo95_at_interia.pl)
Data: Fri 09 Nov 2001 - 20:27:23 MET

Sprawa ma się tak:
Jest komputer (płyta Socet 7, niestety nie znam dokładniejszych danych wiem
że na chipie Via, K6-2 400 MHz) który co pewien czas się wiesza, kumpel
podejrzewa że jest to wina karty graficznej (TNT2 AGPx4) płyta obsługuje
tylko tryb AGPx2 i on mówi mi że to może być problemem, nie wiem co o tym
sądzić moim zdanie to kwestia odpowiednich sterowników albo do płyty albo do
karty graficznej.
Prosiłbym was o pomoc lub radę gdzie leży problem.
Za wszystkie odpowiedzi dziękuje

--
Pozdrawia
Sebastian