Re: Oficjalny koniec SDI :-(

Autor: Tomek (thnet_at_poczta.onet.pl.USUNTO)
Data: Fri 09 Nov 2001 - 20:11:35 MET

> W Katowicach nawet nie przyjmą ci wniosku.

SDI figuruje w oficjalnym cenniku TPSA i każdy BOK MUSI wniosek przyjąć !!!
Jeśli nie mogą tej usługi zrealizować (co jest możliwe) to muszą dać NA
PIŚMIE decyzję z uzasadnieniem.

> Po szczegóły odsyłam na ul. Ordona w Katowicach (lokalna siedziba TP.
S.A.).

Ludziom z tego BOKu chyba się już ta praca nie podoba :))) Proponuję udać
się do jednostki nadrzędnej (dyrekcja rejonu) o poprosić o wyjasnienia
(dyrektorzy przyjmują zwykle we wtorki).

Oczywiście nie twierdzę, że zmieni to coś w Twojej sprawie - mogą
standardowo napisać "brak możliwości technicznych" i dalej już nic nie
wskórasz bo zastrzegli sobie możliwość odmowy z takich przyczyn w
regulaminie. Odprawianie klienta "z kwitkiem" przez podrzędnych pracowników
trzeba jednak zwalczać, dla zasady !!!!!!!

--
Tomek
thnet_at_poczta.onet.pl