Re: Kabel monitorowy BNC

Autor: Vegeta (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 09 Nov 2001 - 18:01:30 MET

"Krzysztof Oledzki" <ole_at_WytnijTo.hoth.jmg.com.pl> wrote in message...

> Tego nie wiem :)

> Jak to zastepczego? Ja mam 5 metrowy kabel i 84 HZ mam 0 odbic! :)
Oryginalny przerywa (zanika czerwony kolor) i pozyczylem sobie od znajomego
takie "niewiadomo co". Na oryginalnym nie ma odbic, na tym pozyczonym sa co
troche denerwuje. Dodatkowo ten zastepczy ma "powyrywane bolce" i nie
przesyla do grafiki informacji o monitorze (windows wykrywa go jako
domyslny). Ze starym bylo OK...

> A co do BNC to bez odpowiedniej karty graficznej (z wyjsciami na BNC)
> duzo nie zyskasz. Juz lepiej kupic dobrego dsuba.
Jakis kabel musze kupic, a ze monitor ma bnc to chcialem sie dowiedziec co
moglbym zyskac... grafika to CLAP z DSUBem i DVI.

> Chodzi Ci o DSUB-BNC? Ja dalam jakies 80 zl o ile mnie pamiec nie myli.
> Moge na jutro sprawdzic :)
Szukalem po sieci i w jakims cenniku byl DSUB-BNC za 40zl. Ale to pewnie
"garazowa robota"...

--
V.E.G.E.T.A.
Vigilant Electronic Galactic Exploration and Troubleshooting Android