Re: Film z DVD peceta na ekranie TV

Autor: jaura (jaura34_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 09 Nov 2001 - 10:11:23 MET

On Thu, 8 Nov 2001 21:48:12 +0100 "Bartek Staniak" <b.staniak_at_wp.pl>
wrote:

> Pytanie do szanownych grupowiczów.
> Mam komputer z odtwarzaczem DVD, karta graficzną ATI z wyjściem TV.
> Podłączyłem komputer do telewizora, obraz jest bdb.
> Ale przy próbie wyświetlania filmu DVD obraz jest na ekranie monitora a nie
> ma na TV, jest tylko ramka programu wyświetlającego (używam programu Power
> DVD) i kursor, natomiast nie pojawia się odtwarzany film.
> Moje pytanie brzmi:
> O co qwa chodzi, czy brak jakiegoś sterownika, kodera czy czegoś innego?
> Przypominam że obraz z komputera jest prawidłowo wyświetlany na TV, ale nie
> [...]

prosta sprawa: ustaw we właściwościach ekranu (któraś zakładka ati -
nie pamiętam) monitor jako urządzenie drugorzędne a tv jako
podskawowe. Jeśli jednak chciałbyś sobie czasem obejrzeć jednak coś na
monitorze *np. jakiegoś krótkiego avika) to poplecam zrobienie sobie
dwóch schematów (na tej samej zakładce, o której pisałem), gdzie
wybierzesz sobie tv jako podstawowy a monitor jako drugorzędny i
nazwiesz schemat np. "telewizor" a potem odwrotnie i nazwiesz np.
"komputer". potem wystarczy tylko kliknąć sobie z paska zadań ikonę
ati i wybrać pożądany schemat. ja często korzystam z tego
dobrodziejstwa, i za to właśnie lubię narzędzia ati dostarczane do ich
produktów.

Pozdrowienia

--
jaura