Re: Oficjalny koniec SDI :-(

Autor: slash (slash.2000_at_interia.pl)
Data: Fri 09 Nov 2001 - 09:30:59 MET

> i co teraz robisz - walisz w tamtamy ????
ja nie, korzystam z netu-alternatywnego :)
> prawda jest taka ze niema nic porównywalnego w TP SA (nawet na rynku
> lokalnym - u innych np. El-Net , Netia jest jeszcze gorzej z traktowaniem
> klienta - nędza w Polsce jest jeśli chodzi o warunki telekomunikacyjne
> ogólnie nie wspominając przy tym o internecie)
ja osobiscie korzystam z uslug Dialogu (to takie cus jak netia, tylko dobrze
obsluguja klienta)
cennik ich tez nie jest wysoki.
ja place 73 zlote miesiecznie za 56k ale smiga jak glupie (maja super
wyjscie na swiat, nie to
co tepsa!)
za okolo 95 zlotych miesiecznie jest 128kbps ale instalka za razem 450 zela.
mimo wszsytko strasznie mi sie to oplaca w szczegolnosci, ze korzystam
glownie z internetu
zagranicznego.

powiem tyle (co moze byc niedowierzane :)
ze u mnie na 56k sciagam pliki z np. predkoscia 5 KB/sek, a w firmie na
Polpak-T 2Mbps sciaga z predkoscia... 0.1KB/sek
(sprawdzilem osobiscie !!!!!)

pozdr
kamil