Re: Oficjalny koniec SDI :-(

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 09 Nov 2001 - 09:10:35 MET

Użytkownik PAWI <pawi_at_pawi.prv.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9sfupq$4p$1_at_news.tpi.pl...
> <<--ciach-->>
> do
>
> skoro tepsa to zaklada znaczy ze sie im oplaca... jeszcze nie widzialem
zeby
> tepsa dziala tak, aby miec jakiekolwiek, nawet male, straty

tak ???? to mało wiesz !!! a myślisz ze dlaczego są monopolistami ????
na jedym tracą - kosząc konkurencję a na drugim odbijają !!
jak by im zależało to lokalnych dostawców internetu tez by położyli - ale po
co przecież główne łącza z których korzystają tacy dostawcy ma TPsa !!!
więc swoje tez zarobią
a w ogóle co wy z tym monopolem !!!!!! takie prawa rynku ! mnie to wkurza
ze ten monopol to juz nie polski jest tylko francuski !!!!