Re: Jak zmusic karte geforce-2 mx400 tv out do wyswietlania obrazu tunera tv na telewizorze ?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 09 Nov 2001 - 08:33:07 MET

Użytkownik . : : Krzysztof : : . <krionix_at_wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9se1v6$rsd$1_at_news.tpi.pl...

> Użytkownik "Krzysiek" <krzysn_at_0vega.umcs.lublin.pl> napisał w wiadomości

> a ja pozdrawiam, to wyjacnij czemu na TV chcesz jeszcze ogladac tv z kompa
?
> dla mnie to nie logiczne poza c+

no nie koniecznie - znalazłem wyjaśnienie - mam stary TV co ma tylko 4
kanały a mam kablówkę i co ty na to ??? (nie będę przecie co chwila kręcił
potencjomentari coby kanał poczukac !!! - albo stary TV nie chwyta całego
zakresu kablówki !!!!