SDI a sieć lokalna - eliminacja konfliktów

Autor: Von Golebiak (herodot_at_2a.pl)
Data: Fri 09 Nov 2001 - 04:04:38 MET

Chciałbym zasięgnąć rady osoby doświadczonej w kwestii następującej:
Posiadam SDI i zachciało mi się połączyć dwa komputery. Wraziłem karty w
obydwa blaszaki i zainstalowałem ich sterowniki. Połaczyłem przewodem. I
zaczęło działać aż furczało.
Szkopuł w tym, że przestało działać faktycznie SDi. Niby to się łączyło, ale
ni diabła nie wykazywało żadnego transferu a już mowy nie było o znalezieniu
jakiegokolwiek serwera. martwa cisza. Przy testowaniu go jako modemu
pokazywał bład.

usunąłem kartę, usunałem wszelkie ustawienia z Otoczenia sieciowego -
oczywiście niebieki ekran i powna instalacja protokołów Dial_up - ale teraz
Internet działa.
Co należy uczynić, aby nie dość, że mieć dostęp do sieci przez SDI to
sprawną sieć między komputerami (nadmienię, że sieć zamontowałem tylko do
przesyłu danych między komputerami a nie współdzielenia Internetu, raz na
jakiś czas jakaś gra może...)

Sprawa dość pilna.

--
Z partyjnym pozdrowieniem!!!