Re: MSI K7T266 6380 czy Epox 8K7A?

Autor: Waldeusz (woczko_at_kki.net.pl)
Data: Fri 09 Nov 2001 - 00:37:50 MET

Użytkownik "darek" <kaczysky_at_wp.pl> napisał w wiadomoœci

> Przewalilem juz kilkanascie plyt i na asusie sie nigdy nie przejechalem .
> Ostatnio walcze z abitem kg7-raid i szlag mnie trafia. Jeden konflikt
> sprzetowy za drugim.Czekam na a7v266-e bo powiedzialem sobie ze u mnie w
> domu bedzie tylko asus. Moze jestem uparty?
> Slawek

Era abita IMO skonczyla sie na BX-sie
chociaz oczywiscie mozna sie z tym nie zgadzac nie mam nic przeciwko

Co do asusa .... mam sentyment do tych plyt od LAT !!!
pare minut temu wyslalem posta na grupe

a tak wogole to nie siedze w "pecetologii"
czasami zycie mnie zmusza

Pozdrawiam
Waldeusz