Re: Oficjalny koniec SDI :-(

Autor: Bert (bartek_at_matrix.geomatics.pl)
Data: Thu 08 Nov 2001 - 23:48:23 MET

Użytkownik DonKoyote <donkoyote_at_acn.waw.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9sevdg$as6$1_at_pingwin.acn.pl...

> Oczywiscie ... 3 osoby podpiete i kozystajace z Internetu to max ...

To nieprawda bo ja mam sieć z 10 userami i jest ok, a ze stałym IP moge
szaleć z serwerem www,ftp,pop3 itp.
Ale jak czytam że będzie ograniczenie dawnload'u i rozwiązywanie umów TO
MNIE QRWICA BIERZE!!!
Mam zobowiązania wobec użytkowników mojej sieci a "Tpśmierć" chce umowę
rozwiązać!!!!!!
Podobnie jak inni nie mam wyboru pomiędzy dostawcami bo mieszkam w małym
mieście.

Ps.
Gdzie mogę kupić kałacha i proszę o adres przezesa TP.:-))
Swoją drogą to można się zorganizować w prześladowaniu TPSY (mam na myśli
protesty) np. tak robią już polscy hakerzy niszcząc strony monopolisty!!