Re: jaki dysk 7200 rpm?

Autor: Michal Lukasik (michu_at_albedo.art.pl)
Data: Thu 08 Nov 2001 - 21:47:49 MET

> Wejdz do pierwszego lepszego sklepu komputerowego i spytaj sie
> jakie dyski maja. Uslyszysz ibm, seagate oraz samsung czasem
> fujitsu, dostanie quantuma i maxtora graniczy z cudem (w Gdansku
> praktycznie sa tylko w jednym sklepie). I o czym to swiatczy?
> Napewno nie o tym ze na rynku sa tylko najlepsze dyski.
> Swiatczy to jedynie o tym na jakim zadupiu zyjemy.

To tez nie jest do konca prawda.
W kazdym sklepie w cenniku znajdziesz tylko to co aktualnie najlepiej
schodzi, czasem nawet tylko to co maja w tej chwili w magazynie. Sam sie o
tym przekonalem chcac kupic Maxtora w Sz-nie. W dwoch sklepach na cztery
odwiedzone przeze mnie powiedzieli, ze mimo iz nie ma tych dyskow w cenniku,
moge zamowic i na drugi dzien bedzie do odbioru - platne oczywiscie przy
odbiorze. Tak tez zrobilem.

    Michu

Ps. Zalegam z odpowiedziami na kilka maili od ludzi z grupy. Cierpliwosci.
Cierpie na brak czasu :(