Re: Oficjalny koniec SDI :-(

Autor: ubiz (ubiz_at_hoga.pl)
Data: Thu 08 Nov 2001 - 21:48:38 MET

Dnia Thu, 08 Nov 2001 19:42:21 +0100, Grzegorz Szyszlo
<znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> napisał(a):

>przejmujesz sie? bo ja nie. 80 minut internetu ryczaltem za 80 pare
>zlotych
>w netii mnie satysfakcjonuje. po przekroczeniu ponizej kosztow
>rozmowy lokalnej. no i impulsy naliczane co 4ry a nie co 3 minuty,
>przy porownywalnej cenie. btw. nie wiem jak ma sie netia w katowicach.

Jestem w Dialogu i za 73,83 zł miesięcznie brutto mam Internet na
okrągło. Dodatkowo jakość połączeń jest nieporównywalna z TPSA.
Surfowanie po zagranicznym Internecie to przyjemność, ale jak chcę
wejść na polski serwer, po drutach TPSA, to mnie szlag trafia. Same
lagi. Twierdzenie, że TPSA dopłaca do SDI (w Dialogu to CDI) można
między bajki włożyć. Wciskają chłam za cenę nijak się mającą do
jakości usługi. I będzie tak doputy, dopóki nie zostanie im tylko
kilkadziesiąt tysięcy abonentów.

Pozdrowienia

ubiz
GG 1479574