Re: Przelotka FCPGA->Slot1

Autor: Radio Erewan (radek_at_broffsee.com)
Data: Thu 08 Nov 2001 - 21:19:01 MET

"Wojciech Giersz" <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote in message
..
> Nastepnym razem powiedz temu sprzedawcy, ze przelotke sie wklada w plyte
> ta krawedzia, gdzie sa takie fajne, zolte blaszki ;) Te jego
> "czestotliwosci" moga sie jedynie tyczyc FSB, jaka chcesz zastosowac -- o
> ile dla Celerona na szynie 100MHz wystarczy w zasadzie kazdy no-name, o
> tyle dla np. P3 na szynie 133MHz bedziesz musial raczej poszukac markowej
> (MSI, Abit itp.).

Wystarczy mi 100 MHz. Zresztą z mojej rev. mogę maks 112 na szynę... No i
nie jestem fanem "kręcenia".

> Sprawdz jedynie revisione swojej plyty przez kupnem nowego procesora. Bo o
> ile wszystko >= 1.10 z nowym biosem obsluzy i P3 i Celerony II bez
> problemu, o tyle przy starszych revisionach mozesz miec problem -- do
> rozwiazania przy pomocy przejsciowki z regulacja napiecia.

Jak sprawdzić rev.? Mój P2B jest chyba dosyć stary, bo widziałem 2 dokumenty
z różnym rozkładem zworek - na mojej mam tylko 3 dla taktu płyty głównej -
co pozwala na maks 112 MHz.

Bios mam 1012 - czyli aktualny.

> (a jednak nie ma to jak Abit BH6 -- pojdzie wszystko, co sie wlozy, byle
> nozkologia byla zgodna, bez cudowania z biosami, revisionami itp. Czysty
> Plug'n'Play :) )

Mam zwalonego ABita 2 x Slot 1 - jeden ch#@ mi go opchnął na Allegro. Nie za
bardzo polubiłem tą markę.

Pozdrawiam i dziękuję - również tym z dalszej części wątku.
Radek