Pomocy! Składam komputer!

Autor: Wojtek (tojawojtek_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Nov 2001 - 20:54:52 MET

Pomóżcie mi, proszę. Po raz pierwszy składam samodzielnie komputer. Kupiłem
płytę Shuttle i procesor Athlon 1GHz oraz wiatraczek. W pudełku z
wiatraczkiem jest jakaś tubka z czymśtam. (domyślam się że pasta przewodząca
ciepło). Pewnie mam posmarować tą pastą procesor ale na wierzchu procesora
są cztery "gumowe" krążki na których opiera się radiator wiatraczka.
Radiator nie dotyka więc powierzchni procesora. Co to do licha znaczy?? Mam
napchać tam tej pasty taką grubą warstwę żeby "skleić" procesor z
radiatorem??? Czy pasta nie wypłynie, stopiona wysoką temperaturą? Boję się
zniszczyć (przegrzać) procesor.
Dzięki za pomoc
Wojtek