Re: Oficjalny koniec SDI :-(

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 08 Nov 2001 - 19:48:01 MET

ES wrote:

> Na czym to ma polegac ?

przeczytaj regulamin SDI. jest tam punkt ze w praktycznie dowolnym
momencie
moga zmienic ten regulamin.

> Przede wszystkim ulegly obnizeniu ceny, mozna podpisac umowe na 2 lata -
> wtedy placi sie tylko 535 zl z VAT.
> Poza tym VAT wynosi tylko 7%. Nowa nazwa: Staly Dostep do Internetu.

a na infolinii tpsa trabia ze obnizyli ceny, a tak naprawde to VAT
zostal
przez panstwo obnizone. tpsa kasuje tyle samo.

> Eee, to nieprawda, przynajmniej w Szczecinie, obsluga jest tez b. mila i
> nawet sprawia wrazenie (?) profesjonalnej.
> Ela

to szczecin jest chyba wyjatkowy. zdaje sie ze marketingowy tpsa
w szczecinie sa na etapie generowania popytu. jak bedzie popyt, to
w szczecinie bedzie tak samo podle jak w innych miastach polski, np.
w lublinie.

dodam ponadto, ze SDI ma staly numer IP na zewnatrz, co umozliwia
postawienie serwera. Neostrada tego nie ma, niby to dla
"bezpieczenstwa".
a faktycznie, tpsa chyba sobie zrobi nowa "usluge" za udostepnienie
stalego IP. oczywiscie odplatnie. poczekamy a sami zobaczymy ze tak
wlasnie bedzie. ponadto neostrada w zaden sposob nie nadaje sie do
postawienia serwera, bo ...... transfer DO netu jest niepowaznie maly.

duze miasta maja wybor, bo sa inni dostawcy. w kazdym miescie oczywiscie
inny zestaw podaja :)