Oficjalny koniec SDI :-(

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Thu 08 Nov 2001 - 18:10:06 MET

Właśnie dzisiaj dostałem oficjalną odpowiedź, że SDI w Katowicach już nie
będzie instalowane.
Od nowego roku zastąpi je Neostrada (oczywiście z ograniczeniem ściąganych
danych z netu).

Pan z działu usług dla firm (m. in. ISDN, Internet) dodał od siebie, że
oczywiście Neostrada będzie miała ograniczenia, "żeby ludzie się w sieci nie
bawili" jak stwierdził.

Nie mam tego na piśmie, ale mam też informacje z Telekomunikacji, że po 1
stycznia 2002 roku planowane jest ograniczenie generowanego ruchu na SDI.
Rzekomo 15 września - o ile zapamiętałem - nastąpiła jakaś zmiana w
regulaminie usługi SDI. Usługa już w końcu nie jest w okresie pilotażowym
usłyszałem...

Tak przy okazji zauważyłem kolejkę ludzi rezygnujących ze standardowego
abonamentu na oszczędny, albo w ogóle z usług TP S.A. (jedna osoba
zrezygnowała, 4 zmieniły abonament na oszczędny, jedna zablokowała rozmowy
wychodzące... dalej nie wiem, bo w końcu doczekałem się na obsługę).

Przypominam sobie informację z Wyborczej, że już kilkadziesiąt tysięcy
abonentów zrezygnowało z usług telekomuny.
W takiej sytuacji klient pragnący i przynieść oprócz abonamentu co miesiąc
ponad 100 zł netto za SDI jest zbywany...

Ech... nawet się skomentować nie chce.

--
Janusz - Vahanara