Re: [ CTX ] i dwie poziome linie :(

Autor: Wełrzaspym Cajime Ramsitz (mazzi_at_interia.pl)
Data: Thu 08 Nov 2001 - 18:12:43 MET

Użytkownik "Wiktor" <wiktorxxx_at_legnica.americanos.com.pl> napisał w
wiadomoœci news:9se6c3$b3d$1_at_kujawiak.man.lodz.pl...
| Witam
| Podłączyłem wczoraj nowy monitorek CTX PR705F i wszystko pięknie, ale po
| chwili dostrzegłem poziomą linię, a później jeszcze jedną. Może mu
przejdzie
| myślę sobie, a jak nie to do wymiany. Ale po wczytaniu się w instrukcję
| odkryłem, że... w Trinitronach to normalne i tak ma być >8-O
| Czy te linie nigdy nie znikają? A może jednak mu przejdzie? Trochę mnie
| irytują...
| Pozdrawiam
| --
| Wiktor

To linie spelnijace konieczne w kazdym trinitronie wymogi "konstrukcyjne" -
podtrzymuja cala siatke kineskopu. Mam ten sam monitorek od 10 m-cy i wiem
ze kupujac go (jeszcze za 1500 blaszek) postapilem bardzo dobrze - tobie
rowniez gratuluje wyboru. Linie przestana ci przeszkadzac juz niebawem -
mniej wiecej wtedy gdy zaczniesz zauwazac zamiast monitorow "nieplaskich"
kuliste akwaria - to bedzie w tym samym momencie co gdy siedzac przed takim
"nieplaskim" monitorem i chcac obejrzec caly ekran, bedziesz zagladal z
kazdej strony, ruszajac glowa po sferycznej trajektorii :)))) Tak wiec
podsumowywujac: jemu nie przejdzie - ale Tobie na pewno.
pozdro
Welrzaspym Cajime Ramsitz