Re: Przelotka FCPGA->Slot1

Autor: Radio Erewan (radek_at_broffsee.com)
Data: Thu 08 Nov 2001 - 17:37:17 MET

"damian" <dembor_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> o co konkretnie chodzi? w czym widzieli problem?
>
> ostatnio kupilem MSI na allegro

Sprzedawca twierdził, że przelotki są dobre na niższe częstotliwości, a przy
800-1000 pojawiają się problemy.
Twierdził, że na płycie takiej jak moja Asus P2B nie udało mu się zapuścić
nawet 800... (a jak powiedział - zaczynali od 1000).

Nie za bardzo chcę wywalać kilka stów na nową płytę, ale wysłużonego PIII
450 chętnie wymienię na cos rozsądnie taniego/szybkiego.

Pozdrawiam
Radek