Re: Twardziel 40GB

Autor: Chooch (lawniczak_at_idea.net.pl)
Data: Thu 08 Nov 2001 - 17:14:03 MET

No dobra, po 5 dniach dalem za wygrana i zmianilem plyte na Abite BE6 z
RAIDem. Dysk jest OK, Win2k instaluja sie bez problemow i wszystko byloby
cacy gdyby nie drobny szczegol: co ja poczne z ta MSI MS-6156BX ktora nie
dzialala z tym dyskiem a teraz praktycznie we wszystkich kompach mam nowe
twardziele >40GB 8-(.

pozdr.
CHOOCH