Aktualizacja BIOS-u - niepowodzenie

Autor: mateusz (empet_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Nov 2001 - 17:08:33 MET

Juz wiem ze mam plyte ATC6220 o wersji drugiej - dzieki wszystkim
Sciagnalem najnowszy jaki moglem znalezc bios (1.1 07 WB),
sprawdzilem modbinem i wychodzi, ze stary to 1.1 03 WB, a nowy
1.1 07 WB. Wychodzi na to, ze jest dobry

Ale podczas aktualizacji (awd800) wyskakuje "The program file's part
number does not match with your system" i wychodzi z programu

W zwiazku z tym zaktualizowalem do 1.1 05 WB i jest prawie ok, ale do
wyzszej wersji nie idzie. To "prawie" oznacza, ze po uruchomieniu zapetla
sie liczenie pamieci (wciaz od nowa). Po Esc idzie dalej prawidlowo.

1. Co zrobic. Chcialem sprawdzic findBIOS-em, ale nie dziala pod win2000
2. Podobno jest do tej plyty bios 1.1 08 WB. Gdzie ? Ktos ma ?
Na ftp Atrenda brak
3. Probowalem uniflashem, ale chyba przeszkadza mu grafika na AGP
4. Gdzie moge sie dowiedziec jakie nowosci obsluguje nowy bios.
Potrzebna mi obsluga dyskow rzedu 20-40 GB i obsluga
prockow na Coppermine. Moze ten bios co wszedl wystarczy ?

Pomocy

--
Pozdrawiam
Mateusz