Re: i815 czy i815EP?

Autor: jaura (jaura34_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Nov 2001 - 14:34:56 MET

On Wed, 7 Nov 2001 20:03:51 +0100 "Krzysztof Kucharski"
<szpunk_at_friko6.onet.pl> wrote:

> Eee tam ! Zawsze twierdziłem, że ABIT jest przereklamowany :-)))

No i masz pewnie rację. Swoją płytę kupiłem w czerwcu a ostatnio do
firmy kilkanaście komputerów i kilka płyt z Abit ST6. Dwie płyty od
razu wróciły do sprzedawcy, bo były niesprawne, z czego jedna została
wymnieniona na... kolejną niesprawną. Biorąc dodatkowo problemy ze
swoją straciłem dobre imię o Abitach, które miałem przez ostatnie 4
lata posiadania płyty PX5 z P233 MMX na pokładzie i ZEREM
jakichkolwiek problemów mimo ciągłej wymiany pozostałych elementów --
płyta przeżyła 3 różne procesory, 3 karty graficzne, 2 dopalacze
voodoo, 5 dysków, 3 cd-romy, 3 karty dźwiękowe, 2 karty sieciowe, 2
modemy, kartę scsi, że o pamięciach i systemach operacyjnych już nie
wspomnę i zawsze wszystko instalowało się i działało bez problemów.
Jedynym powodem zmiany sprzętu na nowy była chęć odlądania filmów DVD
i DivX, no i pogranie w nowsze gry, dla których P233 był niestety za
słaby. No i mam za swoje ;-)

Pozdrowienia

--
jaura