Re: Win2000 - udostepnianie dyskow.

Autor: slo (slodek_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 08 Nov 2001 - 14:20:09 MET

Pokombinuj z czymś takim jak protokoły, grupy robocze, hasła itp. Miałem
kiedyś taki sam problem i go rozwiązałem ale nie jestem w stanie nic więcej
na ten temat powiedzieć bo kombinowania to tam było od cholery i ciut ciut a
i tak wszystkiego nie zrobiłem. Jeszcze jedna uwaga tak jak już wcześniej
pisałem wejdź sobie w Zarządzanie komputerem i tam w Folderach
udostępnionych są wszystkie zasoby jakie są udostępnione. Kilka z nich jest
udostępnionych tobie jako administratorowi przez system a reszta to te
udziału które ty udostępniasz. I jeżeli tam jest coś udostępnione to powinno
działać. I jeszcze jedna sprawa, gdy udostępniasz jakiś zasób to pamiętaj,
że możesz ustawić także uprawnienia do zasobu - to też warto sprawdzić. Ja
mam zawsze ustawiony dostęp dla wszystkich. To tyle na dzisiaj.