Re: 3D Mark 2001 - slaby wynik

Autor: BossMan (b0ssman_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 08 Nov 2001 - 12:32:15 MET


> Okej,
> a jak ustawic?
> 1024x768x32
> 24 Z-buffer
> 32-bit textures czy 16bit a moze compressed?
> triple buffer czy double buffer ?
> Wlaczyc AntiAlliasing na 2sample, 4sample czy wylaczyc?
a nie wystarczy dac na standard benchmark?:))

a jesli juz chcesz sie bawis to na pewno bez FSAA

reszty ci nie powiem bo chwilowo nie mam grafiki na ktorej
moglbym uruchomic 3dmarka.. ;(
ale tylko chwilowo.. :)
pozdrawiam
BossMan

--
>BossMan  Adam Marynowski  b0ssman_at_skrzynka.pl<
>----------UIN #49755493----GG #1627270--------<


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 23:18:29 MET DST