dwa problemy

Autor: Janek (Opoki_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Nov 2001 - 10:39:13 MET

Dzień Dobry
Mam dwa problemy:
1) Dotyczy usenetu - z mojego domowego kompa w żaden sposób nie mogę nic
ogłosić; poczta działa O.K., Przegladanie list -to samo, a przy próbie
ogłaszania wiedomosci pojawia się komunikat o błędzie serwera.
2) Jak wyłączyć klasyfikatora treści w I.E. nie znając hasła? Wiem , że
można to zrobić przez edycję rejestru, ale .... rejestr jest duuuuuuży.

Z góry dziękuję za pomoc. Proszę o wysłanie wiadomości na priv - z tego
kompa korzystam gościnnie - mój adres to : podgaj_at_poczta.onet.pl.

 Z poważaniem
Janek.