Re: Kazaa, Morpheus

Autor: raku (raku.news_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 08 Nov 2001 - 02:43:24 MET

> ile udostepniam ??? - stary mało czy dużo co to za znaczenie ! - tyle ile
> moge (wystarczy???)

jeśli udostepniasz, to super
jeśli dasz 2 mp3 "na odwal się" to tylko świadczy o tobie - nie wnikam w
to - to twoja sprawa

> a ze niby ja jestem pasozyt ??? - cos Ci sie popierdolilo !

czy ja tak twierdzę? nie wiem, czy pasożytujesz na innych ściągając mp3 i
nie dając nic w zamian (a do tego służą tego typu programy - DO WYMIANY) -
to też twoja sprawa
jednak pewne przysłowie mówi - uderz w stół, a nozyce się odezwą (nikt ci
nie zarzucał pasożytnictwa - mimo to zabrałes głos)

i powtórzę ostatni raz - NIE BLUZGAJ i zakończ temat lub przejdź na priva
(jesli chcesz go dalej drążyć - choc wg mnie nie ma o czym dyskutować)

PLONK warning (za przekleństwa)

--
raku