Re: Kilka lamerskich pytan...prosze o proste tak lub nie

Autor: Muzzy (muzzy4_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Nov 2001 - 00:42:17 MET

Użytkownik "Leszek Ciszewski" <leszekc_at_alpha.net.pl> napisał w wiadomości
> "Muzzy" <muzzy4_at_poczta.onet.pl>

> lub nie wyklucza występowania obu naraz. :)
>
> Lepiej by było napisać: albo (nor)
To jeszcze raz ja
"...LUB << spojnik wyrazajacy mozliwa wymiennosc, wzajemne wylaczanie sie
czesci zdania ......"
slownik jezyka polskiego
Muzzy

P.S. Mysle ze wystarczy potyczek jezykowych. Szkoda ze grupy powoli
zaczynaja sluzyc udowadnianiu wyzszosci intelektualnej miast pomagac
uzytkownikom w rozstrzyganiu problemow
Muzzy