Re: Zoltrix vs. Pentagram...

Autor: nobi (nobi12345_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 08 Nov 2001 - 00:09:37 MET

W wieści <3be8718a_at_news.vogel.pl>, jej tworca Andrzej Chmura,
legitymujący się adresem email anchmu_at_pertus.com.pl, rzekł co następuje:

> ostatnio
> Otoz ci mieszkancy wsi (jak ich okreslasz) lacza sie przez modem poprzez
> siec DIALOG .
> Za usluge tzn. czas nielimitowany place tylko 69PLN +7% VAT nie tak jak TY
> Wielkomiejski uzytkowniku sieci wywalasz 1000PLN +140 co miesiac.
> I co Ty na to

Niepotrzebnie sie pienisz - pewnie mają sieć blokową i wychodzi im po 30-
40 pln od łebka - 2 MB w kilka osób - więc się ze swoim DIALOG'iem nie
umywasz ...

Nie wszyscy SDI zyją - choć ja żyje i nie marudzę - SDI albo nic wybór
należy do mnie ...

--
Pozdrawiasy
<<nObI>>