Re: ATC 6230

Autor: Bobo (radzymin_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 07 Nov 2001 - 22:40:18 MET

Użytkownik "BPawel" <flx_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> BIOSu
> raczej

Mam płytę jak wyżej i Celerona 1000 Mhz chodzi bardzo stabilnie.
Przejściówka na slot1 z regulacją napięcia Asus S370-DL.
Bios 1.1 02 WB z 08/12/99 w pełni obsługuje Copperminy,
ale nie zna mojego Celerona (wykrywa go jako Pentium III
Coppermine) . Robiłem upgrade biosu chyba ze trzy razy
(póki jescze pojawiały się nowe) i nigdy nie było problemów.
Pamiętaj tylko o załadowaniu przed wymianą biosu ustawień
"default" i wyłącz cache procesora. Ostatnie procesory Intela
mają zablokowany mnożnik więc max ustawienie mnożnika
płyty (x6) nie ma żadnego znaczenia. Przez tydzień miałem
(niestety nie mój) Celerona 800 - chodził on znakomicie na
magistrali 133 Mhz (1066 Mhz) zwłaszcza, że w biosie jest
ustawienie dzielnika dla PCI 133/33 Mhz.

Pozdrawiam
Bobo