Problem z apletami

Autor: Anna (anarpi_at_o2.pl)
Data: Wed 07 Nov 2001 - 22:46:40 MET

Mam taki problem (z góry mówię, że jestem kompletna lamerka, wiec wybaczcie
i smiejcie sie ukradkiem ;-)
- używam IE 5.5 i próbuję wejśc na czata albo na jakąkolwiek stronę, gdzie
powinno mi się otworzyć aktywne okienko (np games.yahoo) -no i łączę się z
czatem, ale niestety aplety się nie ładują - widzę ciemnośc, czyli
ciemnoniebieskie okno, w rogu którego jest malusi obrazeczek (kółeczko,
trójkącik, kwadracik :-)), a na pasku zadań komunikat: gotowe
Może to coś z Java.... W opcjach internetowych -> zaawansowane mam
zaznaczone "włączony kompilaltor Java JIT"
Ale jako że się i tak nie znam, to nic nie sugeruję...
Z góry dzięki za pomoc :-)
Ania