Re: i815 czy i815EP?

Autor: Krzysztof Kucharski (szpunk_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 07 Nov 2001 - 20:38:14 MET

Użytkownik <rafalm_at_a4.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:4013.00001cc0.3be8652c_at_newsgate.onet.pl...

[...]
> Właściwie są dwa rodzaje tych chipów: i815E zintegrowany dźwięk
> grafika i i815EP tylko z dźwiękiem. Najlepszy wybór to i 815EP.
> Chyba, że chcesz zaoszczędzić na grafice to wybierz 815E (chyba
> zintegrowany jest tam jakiś Traident). Co prawda można wyłączyć
ta
> grafikę, jednak wydajniejszy jest 815EP.
[...]

Po kolei:
- _DO CZEGO_, do jakich zastosowań lepszym wyborem będzie EP ?
Jeżeli do prac nie wymagających grafiki 3D, to zintegrowana
grafika będzie aż nadto wystarczająca. Zawsze można dołożyć
super-hiper-duper 3D w przyszłości.

- Grafika zintegrowana to Intel 752 a nie żaden Trident.

- Można prosić o podanie źródeł informacji o przewadze
wydajnościowej EP nad E (lub na odwrót) ? Bardzo mnie ten fragment
Twojej wypowiedzi zafrapował ...

Z poważaniem - Krzysztof Kucharski