Re: [troche OT] Co sadzicie o projekcie Lindows OS ?

Autor: Admond (admond_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 07 Nov 2001 - 20:30:23 MET

>Jak dla mnie to bardzo ciekawy projekt, oczywiscie, pod warunkiem,
>ze sie uda i kompatybilnosc bedzie 100%. Wtedy mogloby to zagrozic
>Microsoftowi...
  No coz, o kompatybilnosci w 100% mozesz zapomniec, przeciez nawet
Windy nie sa kompatybilne miedzy soba!!! Niektore programy z W98 nie
chodza na Me, a 2000 jest jeszcze bardziej wybredna.
  Zeby nie powodowac niepotrzebnej burzy mozgow, zaznaczam, ze powyzsze
zdania nie mialy byc krytyka Okien, a tylko ocena kompatybilnosci.

  Co do projektu wydaje sie ciekawy, ale ma kosztowac cos kolo 100$
(nie jestem pewny, nie wczytywalem sie). Jesli to prawda to nie
rokuje dla niego sukcesu. Na dzien dzisiejszy Windzie moze zaszkodzic
tylko system bezplatny, albo bardzo tani. 100$ to lekkie przegiecie.

Pozdrawiam,
Adrian