Re: jaki dysk 7200 rpm?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 07 Nov 2001 - 19:28:40 MET

"newbie" <dynks_at_polbox.com> wrote in message

> Ty to jednak jestes na poziomie podlogi. Napisalem juz w poprzednim watku
> czemu uwazam Maxtory za zle . Powinienes pamietac - powtorzyles po mnie
> tyle razy przeciez .... Tyle w kwestii faktow.

Aaaa... to znowy ty bzdury piszesz o maxtorach.

> Teraz przygotuj sie na cos o wiele dla Ciebie trudniejszego : Logika.
> Jezeli mialem tyle zlych doswiadczen z roznymi Maxtorami to chyba logiczne
> ze ich nikomu nie polece .

To teraz ja Ciebie przygotuje cos co sie zwie: inteligencja i umiejetnosc
kojarzenia faktow. Jak widze ze wszyscy polecaja dane dyski i tylko
ja mam z nimi zle doswiatczenia to siedze cicho, a nie nazywam je smieciami.

Aha no i PLONG warning za brak kultury, grupy dyskusyjne to nie
piaskownica jak masz zamiar kogos obrazac to idz na mecz pilki noznej.

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!