Odp: BX i 2x256 MB, szczegoly

Autor: Michal Glebowski (praca) (glebows_at_wipos.p.lodz.pl)
Data: Wed 07 Nov 2001 - 17:16:56 MET

> To Ci się system 'sypie', czy ND ?
> ND ma błąd i źle testuje pamięci - popatrz w arch. grupy.

8O !!!!!!!!!!
nie wiedzialem....

> Jeżeli chcesz dobry programik do testowania pamięci - priv.
> Jeżeli chcesz sam sprawdzić - włącz jakiegoś 3D Mark200x, albo inny
> wymagający program i zostawa na noc ...

1. wlozylem 2 kosci - ND = error, restart systemu z powodow bledu w
rejestrze,
problem z costamMM.DLL (memory manager) - system startuje raz na 2 razy
2. wlozylem jedna kosc. ok. test ND ok.
3. wlozylem druga kosc, ND = ok, system pada jednak j/w.
4. wymienilem ta trafna kosc na inna... odpalam ND na obu - blad...
no wiec wymienilem na Kingstony (jeszcze nie sprawdzalem)

a Ty mi tu, ze blad w ND, pocieszam sie, ze ta konfiguracja moze tez by mi
niec chodzila................
kuhwa.

m227