Re: Barracuda ATA IV - czy tylko mi padła? Historia nowa!

Autor: Tadeusz Włodarczyk (twlodar_at_pse.pl)
Data: Wed 07 Nov 2001 - 14:29:18 MET


On 6 Nov 2001 08:28:47 GMT, _Tadeusz Włodarczyk_ wrote:

[część pierwszą i drugą wyciachałem]

>Więc historii ciąg dalszy, robi się coraz ciekawiej. Zadzwoniłem, jak mi
>proponowano w piątek 2.11.2001. Niestety, odebrał inny serwisant i nie
>bardzo znał przypadek, więc obiecał, że na poniedziałek będzie już wszystko
>wiedział. Poniedziałkowy telefon nr 1, odebrał ten sam pan, więc znowu
>kazał mi wszystko od nowa opowiedzieć! "Proszę zadzwonić po siedemnastej,
>wtedy wszystko będę mógł Panu odpowiedzieć, jeżeli pojechał do serwisu
>i nie wrócił, to wydamy Panu nowy" A czy mogę rozmawiać z panem, który
>odbierał dysk do reklamacji - niestety, ten Pan już u nas nie pracuje.
>Więc dzwonię, odbiera znów ten sam serwisant i mówi: Czy może Pan chwilę
>poczekać, to poszukam. Wamać! Więc ja się pytam, czemu to tyle trwa, i jak
>mam odpowiedzieć klientowi, że minął okres rękojmi, a ja dla niego dysku
>nie mam. A on na to, że ich gwarancja to tylko taka przysługa dla klientów,
>żeby nie musieli sami biegać do serwisu, tylko mogli oddać sprzęt w sklepie.
>Na pytanie, skąd kupili dysk, gdzie go mogę oddać sam, by nie korzystać z ich
>_przysłużności_, powiedział, że nie może mi udzielić odpowiedzi, i się sam
>nie dowiem, bo dysk nie ma żadnych naklejek hurtowni. Ładna mi przysługa.
>Dzisiaj dzwonię do jakiegoś tam szefa, to trochę sobie poutyskuję na ten
>serwis, a jak nic ciekawego mi nie odpowie, to przedstawię Wam nazwę tej
>miłej firmy.

Rozmawiałem z kierownikiem. Swoją drogą był mocno zdziwiony całą historią,
zapewnił, że to jakiś feralny przypadek, że na tamtego pracownika do tej
pory nie było rzadnych skarg i, co najważniejsze, że dysk dla mnie (nowy)
przyjedzie do sklepu po 16.00. Niestety, nie przyjechał. Dzwonię dzisiaj i
nadal na sklepie nie mają dla mnie nic. Rozmowa z serwisantem była
standardowa: Pan zadzwoni w piątek (3 tygodnie od pierwszego oddania -
trochę to długo trwało, a nie korzystałem z gwarancji, tylko z rękojmi).
Więc trudno, jeśli dzisiaj do szesnastej nie dostanę rzadnej odpowiedzi z
serwisu, to moja dobra wola się skończy i dowiecie się, jaka to firma. :(

pozdrawiam
tadzik

-- 
     ,--,                  ,--,                   ,--,
 ,--'  '-, ,--, ,--, ,--, /  /     ,------, ,----'  / ,------,   ,--,,-,
'-,  ,--' /  / /  / /  / /  / __  / ,--, / / ,--,  / / ,--, /   /  ,--'
 /  '-,  /  /_/  /_/  / /  '-' / / '--' / / '--'  / / '--' '-, /  /
'----'  '------------' '------' '------' '-------' '--------' '--' @pse.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 23:18:21 MET DST