Re: Mial ktos plyte Totem na Ali V???

Autor: KED (Krzysztof.Dmytrow_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Wed 07 Nov 2001 - 14:28:43 MET

> Tak jak w temacie. Mam takowa plyte z K6-2 450 i cos sie walnelo ale nie
> wiem co. Win 98 se nawet sie nie chce uruchomic i caly czas bluescreeny
> :-( Myslalem ze to sie cosik przegrzewa ale nawet po nocy komp wywala,
> czasem sam sie podczas startu restartuje. Zasilacz niedawno wymieniony na
> nowke 230 w. Pamiec tez sprawdzona i jest ok. Procek padl?
> Pomoc bedzie bardzo mile widziana i z gory za nia dzieki

Złożyłem mojemu szwagrowi sprzęcik na takim Totemie, tylko że on ma tam
procek Cyrix MII 300 GP. Przypuszczam, że nie jest to wina procka ani
pamięci. Ja tego Totema, na którym składałem sprzęt szwagrowi wziąłem tę
płytę od znajomego, który miał ją na K6-2 300 MHz (3x100 MHz). Kiedyś
czytałem w jakims Chipie, że ta płyta miała kłopoty ze stabilną pracą na
FSB 100 MHz. Tak było u kumpla, bo jak wsadziłem w nią Cyrixa na FSB 66
MHz, to chodzi mu bardzo stabilnie. Spróbuj może ustawić swojego proca
troszke niestandardowo, np. na 7x66 MHz (jeżeli oczywiście płyta ma
możliwość zastosowania takiego mnożnika), lub spróbuj jakiegokolwiek
ustawienia na FSB 66 MHz. Jeżeli będzie działał poprawnie to znaczy, że
jest to wina płyty, która nie chce poprawnie pracować na FSB 100 MHz.

pozdrawiam
Krzysiek