OVERCLOCKING

Autor: pandre17 (pandre17_at_interia.pl)
Data: Wed 07 Nov 2001 - 13:41:29 MET

witam
temat stary i pewnie sie gdzies na grupach dyskusyjnych pojawil, ale mysle,
ze szbciej bedzie zapytac sie raz jeszcze
czy i jak mozna zdjac blokade mnoznika na celeronach ? mam takiego na slot 1
333 MHz z cachem i zastanawiam sie jak go podkrecic...
na plycie w biosie mam mozliwe jedynie FSB (plyta BX/ZX) 66, 75,
83...chodzi ladnie pieknie na 75 MHz. na 83 urzadzenia PCI wysiadaja, gdyz
mnoznik FSB-PCI wynosi 1/2. 41,5 MHz dla urzadzen PCI to zbyt
duzo...rozwiazaniem byloby zwiekszyc mnoznik na procku...

z tego co sobie przypominam widzialem gdzies opis jak zdjac blokade
mnoznika...

jezeli ktos cos wie, niech pisze...
pozdrawiam
andre